piątek, 14 lutego 2014

Rhapsody in red - Sampler Cove # 7/9



   Udało się po niemałych trudach ukończyć siódmy kwadrat samplera. Pisząc o trudach mam na myśli sporą monotonię związaną z wyszywaniem dwoma kolorami ciągle tego samego schematu. Sam nie wiem jak mi się udało na początku za jednym zamachem wyhaftować cztery kwadraty pod rząd. Dlatego też ogłaszam, że po raz kolejny zmiana planów - sampler idzie w odstawkę na rzecz eksperymentów z lnem. Mam nadzieję, że również na blogu będzie trochę ciekawiej. Sampler musi odczekać swoje - zresztą podobne doświadczenia, zauważyłem na blogach osób, które też wyszywają ten wzór - jest piękny, ale nudny jeśli chodzi o wyszywanie.  Poniżej zdjęcia z ostatnich dni - jak widać do końca pozostało już naprawdę niewiele, mimo wszystko przerwa będzie niezbędna









15 komentarzy:

  1. boszeee jak Tobie to szybko idzie ... cudo

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wytrzymam ja ciagle w pierwszym rzedzie tkwie a ty juz trzeci prawie masz :-). Podziwiam predkosc. No i co prawda to prawda ciezko nad tym wzorkiem pozadnie przysiasc na dluzej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego ! U mnie zastój ale chętnie oglądam co nowego u Ciebie.Nie dziwię się że już nastąpiło przesycenie tym haftem.Ale jak zrobisz sobie przerwę to tym chętniej wrócisz do samplera !

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na Twój sampler mam wielką ochotę podjąć się zrobienia czegoś w tym stylu:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam. Strasznie dużo dłubaniny ale efekt coraz lepszy. To haftowanie bez pomocniczych linii to dla mnie kosmos (jeszcze większy niż parkowanie nitek).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak lini pomocniczych jest niestety kwestią lenistwa, ale można się przyzwyczaić - chociaż akurat na tym materiale (50ct) fatalnie się haftuje i linie pomocnicze byłyby wskazane , na szczęście wzór jest powtarzalny i rzadko zdarza się prucie.

      Usuń
  6. Jak błyskawica suniesz z tym samplerkiem:) Wspaniale wygląda!!! A ja ciagle w pierwszy rząd dłubię. Może w niedzielę będzie koniec? Byłoby miło oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudny. Trzymam kciuki abyś jak najszybciej do niego wróciła i skończyła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj. Trafiłam tu od Kasi Krzyżyk i jeśli pozwolisz zostanę na dłużej... Dzięki Tobie znalazłam odpowiedź na nurtujące mnie ostatnio pytanie: Na czym haftować serię kwiatową :) JUPPIII :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam i cieszę się, że mogłem coś podpowiedzieć :)

      pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Wow!! - przeczytałam całego bloga i powtórzę raz jeszcze - wow!!!
    Począwszy od Petersburga, poprzez serię botaniczną, Dalię i czerwonego samplerka wszystkie twoje prace to arcydzieła. Przy twoich haftach mój dorobek prezentuje się baaardzo skromnie ;)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezmiennie podziwiam to Twoje dłubanie na tej drobnicy. Moja Ingrid leży pięknie zapakowana :)
    Próbowałeś już haftować na Belfaście? Chciałabym wyszywać coś jedwabiem i mam dylemat 1 czy 2 nitkami. Skłaniam się do 2 i boję się popłynąć finansowo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, mam biały jedwab Madeiry. Lubię grube krzyżyki, więc na naturalnym Belfaście chyba jednak pociągnę te 2 o 2. Mam wzór 129 na 129 krzyżyków :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)