piątek, 9 maja 2014

Rhapsody in Red - Sampler Cove # 8/9


   No i jestem po 2 miesiącach nieobecności. Musiałem zrobić sobie małe wakacje od bloga zresztą od haftu też. Już kiedyś o tym pisałem, że buduję dom, więc jak tylko trochę ustąpiła zima to praktycznie każdą wolną chwilę spędzam na budowie, ale po krótkim odpoczynku i nabraniu nowych sił wracam na bloga i do wyszywania. Dziś konkretnie powracam do Samplera i mam nadzieję, że wkrótce go skończę, bo chociaż robi wrażenie jest potwornie nudny. Dużo pisać nie będę po prostu wrzucam zdjęcia z już ósmej części i wkrótce zabieram się za ostatnią, żeby definitywnie zamknąć ten temat, a jakie plany na przyszłość? Następnie wykonam drugi obrazek z serii filiżanek na Belfaście w kropki potem myślę, że dla przypomnienia wykonam przynajmniej jedną kartę z zielnika, a gdzieś tam z tyłu głowy mam w planach wyhaftowanie czegoś naprawdę dużego z kolekcji HEAD, ale tutaj raczej bez krosna się nie obejdzie i pomalutku przymierzam się do zakupu - jeśli możecie jakieś polecić to będę zobowiązany. Jak dotąd nigdy na takim sprzęcie nie pracowałem i nie mam pojęcia na co zwrócić uwagę - z góry dziękuję za wszystkie sugestie :)









































tkanina: Ingrid 50ct
mulina:  Madeira silk nr: 811 i 812

16 komentarzy:

  1. nie wierzę prawie kończysz .... aaaaa ja wrócę do samplera pewnie dopiero na urlopie :) teraz biblioteka

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i praca przy takim hafcie jest nudna, bo monotonna, ale za to jakie wrażenie robi. Ech, budowa domu. Jak ja Ci zazdroszczę, że będziesz miał własny prawdziwy domek. A nie jakieś blokowisko :(
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże jak ja cię rozumiem! Ja też własnie kończę remont (poddasza), nie mam na nic czasu i chciałabym baaardzo wyprowadzić sie już z tej ciasnej przestrzeni do większego lokum. Strasznie mam ochotę na kolejną kartkę z zienika, ale obiecałam sobie, że nie przerwę wróżki, dopóki jej nie skończę.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja własnie dzisiaj Cię wychwalałam na moim blogu :) Sampler prezentuje się imponująco. Co do planów na haed - ja do swojego używam stojaka plus tamborka 25 cm średnicy (akurat obejmuje mi jedną całą kartkę wzoru). Krosna nie mam ze względów gabarytowych - przy moich potworach jestem zmuszona latać ze stojakiem góra-dół, haftować wieczorami a na dzień chować. Do stojaka mam jeszcze dokupioną ramę (63cm na 30cm), ale chwilowo nie używam bo mój kolos jest na nią za duży. Rama więc musi poczekać do kolejnego kolosa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam... Trafiłam tutaj przez przypadek, szczęśliwy przypadek, gdyż pokazujesz cudowne prace. Sama również zajmuję się robótkami, jednak powaliły mnie Twoje hafty. Dołączyłam do grona obserwatorów i, jeśli pozwolisz, będę zaglądała tutaj i cieszyła oko.
    Pozdrawiam serdecznie
    E.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam!
    Sampler prawie na ukończeniu i naprawdę robi wrażenie! Wszystkie Twoje prace są przepiękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Katarzyna tak cię wychwalała, że zajrzałam, oniemiałam (sampler) i się zapisałam do obserwatorów.:) Witam cię i idę przeglądać wcześniejsze posty.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też trafiłam tu przez przypadek, ale będę wpadać częściej. Przepiękne te Twoje hafty *__________*

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie witam wszystkich nowych obserwatorów i wielkie dzięki za miłe słowa. Po dzisiejszym dniu jestem maksymalnie zmotywowany do dalszej pracy

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zrobiłem sobie wakacje od haftowania :) Miło się potem wraca. Jesli chodzi o krosno to polecam to z Hobby Studio pisałem o nim na blogu http://rsendere.blogspot.com/2013/05/ramki.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tam oj tam, przynajmniej zmieniasz kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sampler na ukończeniu! Fajnie się prezentuje.
    Ja do HAEDów nie używam krosna. Mam, próbowałam, ale bolą mnie przy nim plecy od stałej pozycji. Wolę mały tamborek:) Jest bardziej mobilny:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie zapraszam po wyróżnienie na mojego bloga :) pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam Cię do wyróżnienia,zapraszam po odbiór banerka;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie, bardzo dziękuję za odpowiedź na moje wyróżnienie Pana bloga :) z przyjemnością zaglądam na Pańskiego bloga i podziwiam pięknie i starannie wykonane prace i równie gorąco zapraszam do siebie jak tylko znajdzie Pan chwilkę :) pozdrawiam Małgosia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)