wtorek, 9 lutego 2021

Zaproszenie - My home and passion

 


Wreszcie z wielka przyjemnością mogę zaprasic Was na mojego nowego bloga:






    Zaczynam jednak od początku, zastanawiałem się czy kontynuować tego bloga czy może rozpocząć na nowo i zdecydowałem, że nowy blog będzie lepszym pomysłem, z kilku powodów. Po pierwsze tematyka; chciałbym móc podzielić się z Wami nie tylko moja pasją do haftu, ale również innymi zainteresowaniami, mam nadzieję, że znajdziecie coś co Was zainspiruje lub po prostu zaciekawi. Po drugie postaram się, żeby wszystko było przejrzyście poukładane według kategorii, tak żeby można pominąć mniej interesujące dla Was wątki, a skupić się na tych ciekawszych. Na tym blogu taka reorganizacja byłaby karkołomnym pomysłem stąd decyzja o "przeprowadzce". Blog dopiero co wystartował, więc jeszcze nie jest tak dopracowany jakbym chciał. Nie wszystko jeszcze działa i wraz z upływającym czasem postaram się wszystko udoskonalić. Zależało mi również na nowej oprawie graficznej. Może nieco skromniejszej, mniej krzykliwej i stonowanej, przyjemniejszej dla oka. 


    Pierwsze treści już zamieściłem; zdjęcia z ukończonego Flores de Mayo, haft z którym zmagałem się tutaj ładnych parę lat,  oraz uchyliłem rąbka tajemnicy czym będę zajmować się w najbliższej przyszłości.  Jeśli chociaż trochę wzbudziłem w Was ciekawość to kliknijcie w powyższą nazwę mojego nowego bloga, a przekonacie się co się za nią kryje.


Zapraszam serdecznie i liczę na Wasza obecność :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)