niedziela, 13 stycznia 2013

Wieniec cztery pory roku cz.5

   

   Stało się już pewną tradycją, że w weekend zamieszczam kolejne zdjęcia. Dzisiaj kolejny fragment wieńca - lato. Tym razem kolorystyka z ciepłej jesiennej ferii brązów, żółcieni i pomarańczu przechodzi w żywe fiolety oraz gamę zieleni. Ciekawym akcentem jest też ważka, a czerwone wiśnie są z całą pewnością zwiastunem pełni lata :). Jak widać po lewej, po około miesiącu gotowe jest 2/3 pracy myślę, ze na początku lutego obrazek powinien być gotowy. 

Poniżej zdjęcie przedstawiające bardziej szczegółowo letni fragment wieńca:






2 komentarze:

  1. Chyba jakieś krasnoludki pomagają Ci haftować!Tak szybko przybywa haftu że aż zazdroszczę.Bo ja nie mogę dokończyć trzeciego samochodzika.Chyba jakieś zimowe lenistwo mnie ogarnęło!Ale idzie wiosna hihi...to się zmobilizuję.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, ten tydzień mam dosyć pracowity więc przybędzie nieco mniej niż zazwyczaj :), a szkoda bo szczerze mówiąc już mi się trochę znudził ten wzór i chciałbym go szybko skończyć, niestety nie mam jeszcze pomysłu na następny. Nie przejmuj się jak zaczniesz haftować to Cię to wciągnie i nie zorientujesz się kiedy skończysz kolejny obrazek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)